vijvertje

Bindi

Re: vijvertje

Bericht door Bindi » di nov 26, 2019 6:03 am

Ja dat bedoelde ik, ziet er leuk uit toch , maar dan met wat meer planten er om heen,ben nu eenmaal een planten gek :)
Maar ze zijn er niet meer, ik heb ze gratis weggeven, het werd mij samen met mijn andere bakken te veel aan verzorging. Wel heb ik nog wat mooie mannen gehouden, vrouwen komen er niet meer bij. ik vind het hele leuke vissen en ging echt wel aan mijn hart om ze weg te doen, maar beter bij een ander baasje die de tijd heeft om ze te verzorgen, dan dat ik het allemaal even snel doe om mijn rug niet nog verder slechter te maken.

alex1

Bericht door alex1 » di nov 26, 2019 3:22 pm

Oke, kan me voorstellen over de hoeveelheid werk....maar blijft leuk zo'n kuipie, je hoeft er natuurlijk ook geen vissen in te doen. ;)

Bindi

Bericht door Bindi » vr nov 29, 2019 5:11 am

Dat vind ik weer erg saai, om er geen vissen in te doen, bovendien, stikt het hier zomers van de muggen, en die vinden dat vijvertje super gaaf. Mijn gedachte was eerder om er mijn guppen in te doen en dat die de muggen larven wel op aten, maar zonder vissen is het een muggen paradijs.
Maar het staat erg leuk in de tuin , dat ben ik met je eens. Alleen ik wil minder werk hebben, het word mij allemaal wat te veel hobby :)

Plaats reactie